Wij gaan graag met respect met elkaar en onze cliënten om. Dat zorgt immers voor een prettige werksfeer, een fijne samenwerking, goede behandelresultaten en tevreden cliënten. Om dit te realiseren, hanteren wij de onderstaande huisregels. Wij verzoeken u vriendelijk om deze regels te respecteren.
Wij vragen u wijzigingen in uw adresgegevens, medicatiegebruik of gezondheidstoestand zo spoedig mogelijk aan ons door te geven
Als u een afspraak heeft bij Tandzorglab kunt u zich bij binnenkomst aanmelden via het aanmeldscherm, zo kunt u meteen uw controleren of wij uw juiste telefoonnummer en e-mail adres hebben
Bij te laat verschijnen op een afspraak loopt u het risico dat de behandeling niet geheel volgens planning kan worden voltooid of zelfs moet worden geannuleerd wegens het hierdoor ontstane tijdgebrek
Indien u niet in staat bent uw afspraak na te komen, verzoeken wij u om zo snel mogelijk, minimaal 48 uur van te voren, contact met ons op te nemen. Indien u niet tijdig uw afspraak afzegt, of zonder bericht niet op uw afspraak verschijnt, dan kan deze in rekening worden gebracht
Het kan gebeuren dat een behandeling langer duurt dan voorzien waardoor de behandelaar uitloopt en een volgende afspraak later begint. Wij rekenen hierbij op uw begrip
Uw rekening dient u na uw behandeling aan de receptie te voldoen per pin of eventueel contant. Wij raden u aan dat u zichzelf goed op de hoogte stelt voor welke zaken u verzekerd bent en voor welk maximum bedrag, zodat u geen verrassingen te wachten staan
Bij uitgebreide behandelingen zult u van ons een begroting ontvangen. Ons receptieteam helpt u graag met behulp van PIEN Support met de berekening van uw eigen bijdrage voor de voorgestelde behandeling. De bedragen op de begroting zijn slechts een indicatie, hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Wijzigingen in het behandelplan en tariefwijzigingen zullen indien nodig worden doorgevoerd
Tandzorglab is niet aansprakelijk voor schade, verlies of diefstal van uw eigendommen. U wordt geadviseerd uw eigendommen niet onbeheerd achter te laten.
In de wachtkamer en tijdens de behandeling verzoeken we u uw mobiele telefoon op stil te zetten of uit te schakelen
Het is niet toegestaan te roken binnen de praktijk. In een medische praktijk kunnen geen huisdieren worden toegelaten
Wij waken over uw en onze veiligheid door het gebruik van beveiligingscamera’s bij de ingang en in de wachtruimtes